luni, 13 aprilie 2009

Plantele mele (2)

De cand suntem 'la casa noastra', adica din 2006, vara imi cumpar 5-6 petunii, depinde de reducerea de la tigancile din P-ta Drumul Taberei (fosta Moghioros) si le aranjez pe pervazuri, cam asa:





























Tot de la serviciu am mai avut 2 tufe imense de
urzica decorativa. Din pacate, la canicula de acum 2 ani, cand n-aveam nici aer conditionat, le-am pierdut... Cereau foarte multa apa si de prins - din varfuri tinute in apa, foarte usor, obtineai niste plantute o frumusete. Apa s-a incalzit, s-au oparit radacinile si gata... Prin ruperea constanta a varfurilor (copilire) se obtin niste aranjamente deosebite:

Coleus xblumei












Coleus blumei 'Black Dragon'















Ocazional, am mai avut un cercelus (Fuchsia), dar se pare ca e foarte pretentios si tot din cauza caldurii s-a vestejit:















Si o planta la care am renuntat, ea exista dar e pe holul blocului, crestea mult prea mult si deja nu mai aveam loc, Chlorophytum comosum:

Un comentariu:

  1. Buna! Daca mai vrei urzicute, iti pot da eu, vz te rog aici daca te intereseaza:http://nimicnou-ivona.blogspot.com
    Sunt obtinute din seminte, inca sunt micute. O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere