luni, 29 august 2011

Offroad pe sosea!

Ciudat titlu, nu?

A fost week-end, a fost soare si a fost ziua mea ieri. Ca atare, nu puteam sa nu iesim pe undeva, ca tot ni s-a terminat si concediul si pana la gradinita (oficial din octombrie) fata va merge iar cu cortul in pelerinaj la bunici.

Bucuresti-Predeal-cabana Poiana Secuilor. Va rog din suflet, daca doriti o ciorbita de vacuta cu gust de peste, mica si stravezie, sau un pui la gratar (sanchi gratar, la grill!) cu cartofi taranesti (muuulte mirodenii si 2 fire de ceapa), nu pregetati. Incercati-le meniul, e posibil sa fiti la fel de dezamagiti ca si mine. Dar asta e.

Ziua nu s-a terminat asa ca am purces inapoi spre Bucuresti cu un ocol pe DN1a, super liber si curat, cu peisage cat cuprinde. Ori pentru ca era prea frumos, gura mea sparta (care a propus si plecarea in sine de dimineata) s-a trezit ca "Hai si pana la Muntele Rosu, sa vedem ce-o mai fi si p'acolo." Partial - proasta idee, apreciez acum nenorocirea de drum de langa Babadag, de pe spatiul poligonului de trageri al armatei. Acolo este ca in palma. La Muntele Rosu insa am zis ca ramanem cu masina in gropi, ca rupem tot si roti si amortizoare si m-am convins ca am uzat masina cat pentru o jumatate de an de mers prin oras. Este odios si cu gropi foarte mari, pe toata portiunea de 3 km. Pana si cei cu masini de teren abia se miscau (cred ca daca urc cu masina scarile pana la noi la etajul 4 tot e mai bine...). La urcare am folosit doar treapta 1 de viteza, la coborare am mai dat ocazional a 2-a.

Asa ca doar daca va plictisiti, vreti transpiratii reci si nu aveti RATB-ul la indemana, doriti sa mergeti cu masina in service ori vreti sa va imbogatiti repertoriul si vocabularul intr-ale injuraturilor, plus un fitness de zile mari (strangi nu doar din dinti ci din tot ce ai!), va recomand cu caldura sa mergeti sa vedeti nimic langa Cheia, la Muntele Rosu.

Pacat ca panorama este superba, se fac trasee catre creste si drumul prin padure e mirific - pana la punctul de plecare nu iti mai trebuie nimic. Iar GPS-ul a fost iar de milioane: afisa "drum in stare avansata de degradare".

Va pup si drum bun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu