duminică, 18 septembrie 2011

Ieri am fost la mare

In 3 ore, ieri am ajuns la mare. Luand-o pe la Cernavoda, prin Seimeni si Kogalniceanu, am ajuns la plaja de langa pensiunea unde asta vara ne-am simtit perfect.

5 oameni pe plaja, plaja supercurata, vanticel usor spre deloc, apa cam rece dar curata (evident, am avut cateva balaceli zdravene!). Nici macar o farama de nor, insa nu s-a simtit ca am stat la soare exact cand vara in mod normal e pericol. Am vazut si o meduza imensa! D-aia urzicatoare! Cu fata am facut castelase din nisip ud, am jucat fotbal si, cum spune mai nou, am tras "cateva alergaturi".

O plimbare de 1 ora jumate si o inghetata din Mamaia centru pana la Perla evident a fost recompensata cu intorsul la masina pe cablu, in telegondola. Ce-i drept, te simti cam mic si neputincios cand te uiti in jos, sa vezi cu aproximatie cam peste ce "cazi".

In doua  cuvinte (cred ca a ramas memorabila Raduleasca si a ei reclama la Pantene): o zi perfecta de concediu! recomand cu incredere.

2 comentarii:

  1. mmcat de colorat! vreau si eu la mare...doamne de-ao sti ce sper sa castig la pariuri sportive live - sa pot si eu pleca la mare in tara macar vara urmatoarea. sa simt nisipul, meduzele, berea, dansurile si rugul noaptea..

    RăspundețiȘtergere
  2. sincer, chiar si in sezon, Marea Neagra are un parfum aparte, plaje curate si apa cristalina. nu insa acolo unde incepe aglomeratia si vin televiziunile...

    RăspundețiȘtergere