vineri, 11 mai 2012

Floarea pasiunii

Eee..... trec printr-o faza de fericire totala (probabil de stress) si dupa ce ca oricum pe fata mea se citeste un zambet larg (ne apropiem de a avea casuta noastra si asta e un motiv foarte puternic pentru starea mea de bella vita), duminica se anunta ploi si furtuni, la Fondul de Garantare mereu alte si alte acte si rectificari, dar cea mai tare este floarea mea.

Am pus rasaduri de 5 tiuri de flori si zilnic urmaresc evolutia. Primele au aparut craitele galbene, apoi au inceput daliile pitice, acum am vazut floarea de piatra si o sa inceapa gura leului si craitele portocalii. Am pus si 3 maciulii uscate dintr-un trandafir rosu (sar-na Silvy), iar azi am pus seminte de pin (le am dintr-un con!). E clar ca frenezia mutatului la curte pentru mine nu mai are limite. Si totusi...

Si totusi de la o colega de serviciu draga mie (apropos, La Multi Ani, Teo!) am o floare numai fire si frunzulite. Firave, vai de mama lor! Am chinuit-o asta iarna dar a rezistat caldurii de calorifer, in primavara era s-o inghet, ce mai, cu apa stam prost. Si de la un timp, regulat, o ud din abundenta si o gadil si o ajustez de zici ca toata viata sta in ea. Si sunt super incantata, caci m-a rasplatit deplin: acum am vazut primul boboc de FLOAREA PASIUNII!

Sunt in culmea fericirii si abia o astept! Motiv pentru care, ma duc s-o mai laud o data.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu